7 תשובות
כן זה עובר את ה 1200 הייתי אומרת שזה בסביבות 1600
אכן אני חושבת שזה עובר את ה1200 קלוריות, וזה לא נראה לי כזה מאוזן, יותר מידי פחמימות בעיניי, אבל אני לא מומחית או מבינה בשום צורה, ממליצה לך ללכת לדיאטנית.
שואל השאלה:
אני לא אוכלת ככה בדרכ, אני ביום יום אוכלת חביתות וגבינות וכל זה אבל ימי שישי זה ארוחות כל המשפחה ביחד וזה מה שיש לאכול
אנונימית
שואל השאלה:
אני בתהליך ירידה במשקל^
אנונימית
שמעי אני גם בתהליך של ירידה במשקל אם את רוצה עזרה בתפריט אני יכולה לשלוח לך בפרטי מה אני אוכלת, ירדתי ככה כבר מספר מכובד של קילוגרמים. אבל עדיין ממליצה לך ללכת לדיאטנית, היא כותבת לך בדיוק מה את צריכה לאכול גם בהתייחסות למצבך הבריאותי, מאוד עוזר בקיצור.
שואל השאלה:
הייתי כבר אצל דיאטנית, יש לי תפריט מסודר
הבעיה שלא התמדתי עד עכשיו.. היום זה היום השני שלי לדיאטה
ביום יום אני אוכלת רגיל ומסודר
3 ארוחות רגילות ו2 ביניים
הבעיה שעכשיו יום שישי ואנחנו אוכלים ביחד ימי שישי וזה האוכל שהיה
אנונימית
הכי חשוב להתמיד, אם את בהדרכת דיאטנית אז הכל סבבה, אכלת בסדר גמור אני רק הייתי מוסיפה יותר ירקות, בהצלחה!