10 תשובות
כן.. האמת שהגלידה ממש סבבה, כל עוד זה לא ברמה שזה חורג לך מהקלוריות שאת צריכה כדי לרדת אין עם זה בעיה..
אוקיי צודקת אבל שהפעם ב לא יהפוך לפעמיים ב או שהפעם ב לא תהיה לדוגמה 10 גלידות מנסיון מייעת
מייעץ *
שואל השאלה:
ממש לא, אני יודעת
ממש לא, אני יודעת
אנונימית
ברגע שהיא תמנע ממנה לגמרי מתוקים, כוס גלידה תהפוך ל5 כוסות גלידה.
בגלל זה אל תמנעי מעצמך לגמרי מתוק.
בגלל זה אל תמנעי מעצמך לגמרי מתוק.
אנונימית
אני יודע שאת יודעת אבל בתור מישהו שעושה כבר דיאטה שנה בערך כדאי מאוד לחדד את זה
ובתור מישהי שהתמודדה עם הפרעות אכילה, כדאי לפעמים להיות גמישים בשביל הנפש שלך.
כמובן לא להגזים בכמות, אבל לא למנוע לגמרי.
כמובן לא להגזים בכמות, אבל לא למנוע לגמרי.
אנונימית
שואל השאלה:
מותר פעם ב זה לא כל יום
מותר פעם ב זה לא כל יום
אנונימית
בלי גלידה לשלב פירות וירקות יותר
ממש לא.. זה מעט מידי. תוסיפי עוד, תגיעי לפחות ל1300 קלוריות וגם זה מעט
באותו הנושא: