8 תשובות
שואל השאלה:
אם אני לא אצליח 5 דק אני אוריד ת'זמן ואעלה את כמות הסטים

נקווה שאצליח להחזיק 5 דקות לפחות
די אני בכושר פח
אנונימית
כן אבל לעלות רמה לאט לאט
שואל השאלה:
^^^ ברור שאעלה רמה זאת המטרה שלי
פשוט באמת אני אומרת אני קיבלתי מודעות לכושר שלי עכשיו ואני אתחיל באמת לא קשור ללרדת במשקל אם אני ארד סבבה זה רק הבונוס
אנונימית
שואל השאלה:
המטרה שלי זה להשתפר בכושר
אחרת המורה שלי לספורט תתלה אותי על הסל באולם נשבעת
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודהה
אנונימית