6 תשובות
זה טוב
זה המון
זה מצוין
כן מעולה
אמאלה הייתי שורפת ככה באימון כשהייתי מתאמנת בקיץ.... הרגה אותי זאתי (כן יש חד"כ לבני 12)
אמאלה הייתי שורפת ככה באימון כשהייתי מתאמנת בקיץ.... הרגה אותי זאתי (כן יש חד"כ לבני 12)
באותו הנושא: