6 תשובות
זה מושלם, אם את אוהבת לכי על זה.
כןץ
לדעתי אם כבר עדיף בגדים צמודים
כמו שאמרת, בגדים רחבים גורמים לאנשים להראות יותר מלאים ממה שהם
בקיצור לדעתי יותר מחמיא צמוד
כן. תעשי מה שבא לך חיים פעם אחת
ברור שזה סבבה את *צריכה* ללבוש מה שעושה לך טוב ומה שנוח לך, ככה תרגישי יפה וכשאת מרגישה כך גם הסובבים אותך מרגישים
יש אנשים שמתאים להם יש אנשים שלא, בלי קשר למשקל.