15 תשובות
להתאמן ולאכול הרבה שילוב מנצח
(כשאני אומר להתאמן זה לא ספורט של יענו להרזות אלא פיתוח גוף וכך לא תרזי)
(כשאני אומר להתאמן זה לא ספורט של יענו להרזות אלא פיתוח גוף וכך לא תרזי)
אנונימי
תאכלי כמה שיותר, אם את רואה שאת מעלה משקל אז את יכולה להתחיל להתאמן
לאכול כמו שצריך
33 זה ממש קצת בת כמה את???
אם תתהמני מסת השריר שלך תעלה הבן תרד וגם המשקל יעלה קצת וגם לאכול נכון נראה לי את בתת משקל, אח שלי בן 6 שוקל משהו כזה
אסור לך להתאמן אם את שוקלת ככה
את יכולה להתאמן,אבל אני פשוט לא מבינה,את כרגע נמצאת בתת משקל,את צריכה אם כבר לעלות במשקל ולא לרדת,כי כרגע המשקל הזה פשוט לא בריא
שואל השאלה:
^ בדיוק. אני לא רוצה לרדת במשקל
השאלה הייתה איך אפשר להתאמן *בלי* לרדת במשקל
^ בדיוק. אני לא רוצה לרדת במשקל
השאלה הייתה איך אפשר להתאמן *בלי* לרדת במשקל
אנונימית
נראלי שאת צריכה לאכול יותר ממה שאת מורידה,כמו גירעון קלורי אבל הפוך,אבל אני לא יודעת עד כמה זה מומלץ
להתאמן זה תמיד טוב.
נקודה.
לא משנה מה המצב.
נקודה.
לא משנה מה המצב.
^^קוראים לזה פלוס קלורי וזה מאוד מומלץ, אחרת היא תישאר במשקל הנוכחי
אסור לך להתאמן את צריכה להשמין עוד בשביל זה הגוף לא מספיק חזק בשביל זה ומה שבטוח, מסת השריר לא תגדל. אז לפני שאת קופצת לאימונים תנסי לדבר עם תזןנאית או גוגל או משהו העיקר לעלות במשקל. בינתיים לא להתאמן.
בהצלחה נשמה❤ תעדכני
בהצלחה נשמה❤ תעדכני
נשמה אתה לא יודע אבל לא זה לא נכון. אסור להתאמן במשקל רזון
שואל השאלה:
^^^ 14
^^^ 14
אנונימית
להתאמן בלי לרדת במשקל זה פשוט להתאמן אבל בלי למשל ריצה וקפיצות וכל הדברים האלה שבעצם ממש מרזים אלא שכיבות סמיכה כפיפות בטן סקווטים וכאלה והכל חשוב זה תזונה
אנונימי
באותו הנושא: