3 תשובות
שואל השאלה:
חחח שלא תבינו לא נכון , אני אוכלתת פשוט לא משמינה וזה הורג אותיי
אנונימית
נעע מה אכפת לך מה יגידו
תלכי ותעשי מה שאת אוהבת אם זה יעזור לך 3>
לעע זה יהיה טמטום להסתכל עלייך מוזר
אנורקסיה זה דבר נפוץ וגם לי היה אותו ואימונים זה מה שעזר לצאת מזה אז בהצלחה
ומקסימום יסתכלו עלייך נו אז מה?
אם מישהו רזה מדי יגידו למה הוא לא אוכל,אם מישהו שמן מדי למה הוא לא מרזה
תמיד ישפטו אותך פשוט תלמדי לשים ז*ן
בהצלחה מאמין בך