7 תשובות
אני מתאמנת בסוף יום-(ערב)
יש לי יותר אנרגיות
יש לי יותר אנרגיות
תחילת יום שתהייה לך אנרגיות
לפי דעתי בסוף היום כי בסוף היום
יש הצטברות של שומנים ואת אני מורידה אותם בספורט לילי
יש הצטברות של שומנים ואת אני מורידה אותם בספורט לילי
שואל השאלה:
הה זה קשור לאנרגיות?
הה זה קשור לאנרגיות?
אנונימית
שואל השאלה:
כי גם לי יותר נוח ואנרגטית בסוף היום השאלה שלי מה יותר שורף שומנים ויותר נכון
כי גם לי יותר נוח ואנרגטית בסוף היום השאלה שלי מה יותר שורף שומנים ויותר נכון
אנונימית
תעשי מתי שנוח לך אם את מעדיפה בסוף היום
יש כאלה שגם יעדיפו בבוקר כי יש להם יותר אנרגיות.
מבחינה מקצועית אבל אין לי מושג מה עדיף
יש כאלה שגם יעדיפו בבוקר כי יש להם יותר אנרגיות.
מבחינה מקצועית אבל אין לי מושג מה עדיף
אין חשיבות לזמן האימון. לפחות לא לפי אף מחקר שאני מכיר.
ההוצאה האנרגטית של אימון תהיה זהה בתחילת יום או בסופו ולא מביאה תפוקה שונה לפי השעה.
אנשי בוקר יעדיפו להתאמן בבוקר, אנשי לילה בערב או בלילה.
אם יש לך יותר כוח בבוקר, אז תתאמני בבוקר, פשוט כי יהיה לך כוח ליותר חזרות ולהשקיע באימון.
אם יש לך יותר כוח בערב, אז תתאמני בערב, מאותה סיבה בדיוק.
אותו כנ"ל לצהריים או לילה.
אם יש עוד שאלות, בכיף.
ההוצאה האנרגטית של אימון תהיה זהה בתחילת יום או בסופו ולא מביאה תפוקה שונה לפי השעה.
אנשי בוקר יעדיפו להתאמן בבוקר, אנשי לילה בערב או בלילה.
אם יש לך יותר כוח בבוקר, אז תתאמני בבוקר, פשוט כי יהיה לך כוח ליותר חזרות ולהשקיע באימון.
אם יש לך יותר כוח בערב, אז תתאמני בערב, מאותה סיבה בדיוק.
אותו כנ"ל לצהריים או לילה.
אם יש עוד שאלות, בכיף.
באותו הנושא: