2 תשובות
שואל השאלה:
אם נגיד הם ימותו - או יהיו במצב קשה מבחינה רפואית - אני אשבר כי אני צריכה שיהיו חזקים כי זה נותן לי כוח
אם נגיד הם ימותו - או יהיו במצב קשה מבחינה רפואית - אני אשבר כי אני צריכה שיהיו חזקים כי זה נותן לי כוח
אנונימית
מבחינת מה
באותו הנושא: