14 תשובות
שואל השאלה:
היא ממש לא מודעת חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה עם זה שהמצברוח שלי תלוי בהה
אנונימית
הדרך היחידה להתגבר על זה זה או לעשות עבודה עצמית רצינית מאד , זה אפשרי אבל קשה.
או לנתק קשר
אם זה ממש קשה לך אולי שווה לחשוב על טיפול זה יכול מאד לעזור ותוכלי לקבל כלים להתמודד עם זה
אנונימית
אני עברתי תקופה מאד קשה בגלל זה וזה עדיין משפיעה עלי בכל מיני מובנים והיום אני בטיפול וזה מאד עוזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה טיפול את נמצאת? אצל פסיכולוג?
ואם באלך לשתף במה זה השפיע עלייך אז אשמח לשמוע מענין אם אזדהה
ואגב בת כמה את?
אנונימית
כן, אני נמצאת בטיפול פסיכולוגי .
אצלי זה מאד מאד שונה , חוויתי את זה בצורה מאד קשה ולא הייתי מודעת לעצמי באותו תקופה אז עצם זה שאת מודעת לזה ורוצה לשנות את זה כבר מדהים.
הקשר עצמו לא השפיע עלי כ"כ
הניתוק ממנו גרם לי לחוסר אמון בבני אדם
אבל בניגוד אלייך הקשר נותק בכוח ולא מרצון (מורכב קצת..)
אנונימית
ואני בת 21. בת כמה את?
אנונימית
היא מרגישה את זה גם?
היא מודעת לרצון שלך להיות איתה כל הזמן?
אולי כדאי לנתק בצורה רשמית.
שוב, זה מאד תלוי אם היא מודעת ועד כמה גם לה זה מפריע וכו..
שלא יהיה פוגע.
אנונימית
אם זה משהו שחוזר על עצמו ממש ממליצה על טיפול פסיכולוגי. cbt או משו בסגנון..
אנונימית
מבינה אותך כלכך
הייתי אובססיבית לחברה הכי טובה שהייתה לי אז
זה היה כלכך לא בריא
ופיתחתי אובססיה לבחור מסויים גם
ואחרכך לעוד אחד
והרגשות שלי היו תלויים בהם
הייתי עצובה גם שנתיים או יותר בגלל החברה ההיא ויותר שנים לבחור ופחות זמן לבחור השלישי
עכשיו זה כבר לא ככה ואני שמחה בלעדיהם
הם יכולים לא לרצות להיות איתי ועדיין אהיה שמחה
את שמת אותה שלא במודע בהתחלה במקום יותר מידיי חשוב בחיים שלך
אז יש תובנות שצריך כדי להתגבר על זה:

בחיים אל תשימי את המפתחות לאושר שלך בכיס של מישהו אחר זה המפתחות שלך הם צריכים להיות בכיס שלך

תדמייני מערכת כוכבים שבה את כוכב גדול באמצע ומסביבך יש כמה כוכבים של הדברים שהכי חשובים לך:
משפחה, חברות, חברה הכי טובה(נניח ששמת אותה כאן), זוגיות, בית ספר/עבודה, תחביבים.
אם תקחי את אחד הכוכבים שמסביב ותשימי במרכז והוא יום אחד יתפוצץ לגמרי מה יקרה? זה יפגע קשה בעולם שלך תכלס אבל אם הוא ישאר במקומו כמו כל הכוכבים מסביב הוא יתפוצץ רחוק יותר עדיין מערכת הכוכבים שלך תיפגע כי יתפוצץ בה כוכב אבל לא עד כדי כך קשה כמו שזה יתפוצץ ממש
כל דבר וכל קשר כדאי שישאר במקומו אל תשימי שום דבר עם הכוכב שלך גם עבודה מסויימת כי אם זה מתפוצץ זה פוגע קשה אבל אם זה מתפוצץ ברקע זה לא משביט את הכל
התובנה הזאת ממש חשובה
ובדרך כלל שכוכב מתפוצץ מגיע כוכב יותר טוב ובריא למערכת הכוכבים שלנו לכי תדעי כמה שמח וצבעוני וכמה הוא יוסיף למערכת הכוכבים שלך
זה גם חשוב להבין את זה כדי להוריד תלות גם אם היא לא עוזבת

בנוסף תובנה חשובה
לקח לי זמן לקלוט את זה
אבל מי שרוצה להתחבר אלייך הוא מכרה זהב
כל חברה כל ידיד ואפילו ידיד שיכול להתפתח לבן זוג
ומי שלא הוא לא בהכרח רע אבל הוא מכרה אבנים לחיים שלך
פה לא תמצאי זהב
והפסד שלו גם אם הוא לא מעוניין

שוב היא לא בהכרח לא רוצה להחתבר ^ זאת תובנה שעוזרת לשחרר מבנאדם גם בתוך הקשר חשוב להבין את זה

דבר שני
תתמקדי יותר בעצמך
בתחביבים בחלומות בחברים ועוד

גם תדמייני ממש את המערכת כוכבים עם התחביבים המשפחה ועוד ושאת שמה אותה במקומה

בהצלחה! (:
מאחלת לך להשתחרר מהאובססיה ולקחת את התובנות האלה ככלים לחיים לכל דבר❤
שואל השאלה:
את מלכה ! תודה!!
אנונימית
שואל השאלה:
כן משו כזה^
אבל זה הבעיה שלא מצליחה לנתק קשר!! הפוךך מנסה רק להיות בסביבתה אני הולכת בכוונה למקומות שהיא נמצאת
אנונימית
אני לא יודעת איך את מגדירה אובססיה
אבל אם זה ברמה שאת לא יכולה לחיות בלעדיה והמצב רוח שלך תלוי בה ואת רק רוצה לדבר איתה וכו...
בתור אחת שעברה את זה
לנתק קשר
אנונימית
שואל השאלה:
22, אני לא רואה תעצמי מנתקת איתה קשר זה בעיה ]:
כן רק לאחרונה התחלתי להיות מודעת זה קרהלי עם עוד אנשים אחרים בחיים ועכשיו אני כבר מבינה ומודעת..
אנונימית