3 תשובות
כמוך.אני פשוט שותה פטל, אוכלת ירקות ופירות במקום, מסטיקים
לנסות להרעיב את עצמך
מניסיון זה עובד ואני כבר לא מחפש לאכול כל הזמן
מניסיון זה עובד ואני כבר לא מחפש לאכול כל הזמן
^ זה ככ לא טוב זה סימפטום להפרעות אכילה גם הקטע עם המסטיקים
באותו הנושא: