3 תשובות
כמוך.אני פשוט שותה פטל, אוכלת ירקות ופירות במקום, מסטיקים
לנסות להרעיב את עצמך
מניסיון זה עובד ואני כבר לא מחפש לאכול כל הזמן
^ זה ככ לא טוב זה סימפטום להפרעות אכילה גם הקטע עם המסטיקים