6 תשובות
אני כל הזמן מזכירה לעצמי שאני לא באמת רעבה ואני לא צריכה את זה
לנסות למצוא תחביב אחר לעשות כשאת מרגישה רע.
אני למשל כותב על דף את איך שאני מרגיש, מקשקש עליו, קורע אותו, וזורק לפח.
זה ממש מרגיע לי לחצים, כעס, עצב וזה ואז אני לא צריך לאכול בשביל להרגיע את עצמי.
אני למשל כותב על דף את איך שאני מרגיש, מקשקש עליו, קורע אותו, וזורק לפח.
זה ממש מרגיע לי לחצים, כעס, עצב וזה ואז אני לא צריך לאכול בשביל להרגיע את עצמי.
אני חושב שאת צריכה להסתכל לתוך עצמך ולראות מה באמת גורם לך להרגיש כמו שאת מרגישה.
ברגע שתביני את זה,תשלימי עם זה,ותביני שמה שלא קרה זה בסדר.
יהיה לך הרבה יותר קל להתקדם משם למקום טוב יותר
ברגע שתביני את זה,תשלימי עם זה,ותביני שמה שלא קרה זה בסדר.
יהיה לך הרבה יותר קל להתקדם משם למקום טוב יותר
תקציבי לעצמך שעות שבהם את תאכלי. נגיד ארוחת בוקר ב-9:00 סתם דוגמה, ארוחת צהריים ב-13:00, ביניים בשעה אחרת וערב בשעה אחרת
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
מחלקים את הארוחות לזמנים
באותו הנושא: