4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני רוצה גם לגדול קצת במסה לא רוצה להרזות
אבל אני רוצה גם לגדול קצת במסה לא רוצה להרזות
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני אעשה רק משקלים נמוכים והרבה חזרות השריר לא יפתח לא?
אם אני אעשה רק משקלים נמוכים והרבה חזרות השריר לא יפתח לא?
אנונימי
כל עוד הוא מגיע לכשל הוא יתפתח
זה בסדר לעשות גם הרבה חזרות
זה בסדר לעשות גם הרבה חזרות
השריר יתפתח כל עוד קשה לו. תשאף להגיע לכשל/לעצור ממש לפני כשל. אין הרבה הבדל.
לדעתי פשוט לקחת את עצמך לקצה ולהגיע לכשל מראה לך שבאמת נתת הכל.
לדעתי פשוט לקחת את עצמך לקצה ולהגיע לכשל מראה לך שבאמת נתת הכל.
באותו הנושא: