3 תשובות
אתה לא חייב ללכת לחדר כושר אם זה ממש קשה לך תעשה אימוני גוף וכל פעם תעלה את הקושי של התרגיל או תוסיף יותר חזרות
לא כזה קריטי העיקר המטרה
ברור עדיף לעשות חצי אימון מאשאר לא לעשות שום אימון
בהצלחה