13 תשובות
שמעתי שבנים אוהבים שיש קצת משקל על הגוף.. אבל אם את רוצה בטן שטוחה תנסי אימונים לבטן שטוחה מהאינטרנט
השומן בבטן לא ישאר הוא יהפוך לשריר
חוץ מזה יש תרגילים שעושים בטן שטוחה ולא בהכרח ממש חיטוב
לדעתי זה ממש יפה בטן מחוטבת ולא רק שטוחה
אנונימי
עדיף שיהיה מה לתפוס מאשר שלא
Ayo
שואל השאלה:
^^ממש ממש לא נכון
השומן לא "הופך" לשריר
צריך קודם להוריד את השומן ואז לחטב.
כתבתי אנשים שמבינים בכושר, אל תגידו דברים סתם
אנונימית
בטח שהשומן הופך לשריר
אם את מחטבת אז איך לעזאזל זה נשאר שומן
קודם כל את לא כתבת מלכתחילה "אנשים שמבינים בכושר" נתחיל מזה עשית עריכה
אוקי? אז תעצבים האלה שלך תורידי בדחיפות כי יש גישה לבוא ולכתוב תדברים ולא כמו לא יודעת מה ואני מבינה בכושר יותר ממה שאת חושבת
אגב שריר זה יותר משומן אז אם את מחטבת סביר להניח שאת תעלי טיפה
או שאת חושבת שזה גם טעות
אנונימי
^חחח את טועה מאוד שומן לא הופך לשריר אם שומן היה הופך לשריר זה היה פותר לי הרבה בעיות בחיים
היא פשוט תבנה מסת שריר גדולה אבל תהיה שכבת שומן שתכסה את השריר וכאן היא צריכה לעשות אירובי

אם את רוצה אימון טוב לבטן יש את של לויס פיטנס
מה אתם מדברים שטויות
שומן לא הופך לשריר זה שני אבני בניין שונים לגמרי
שריר מורכב מחומצות אמינו ושומן מורכב מחומצות שומן וגליצרול
זה לא יכול להפוך לזה
מה שקורה באימון זה שאת שורפת שריר ושומן ובונה אחרי זה עוד שריר
זאת אומרת ששרפת שומן ובנית שריר
ואם את רוצה לשרוף שומן תחפשי תרגיל שקוראים לו ברפיס ותעשי ריצות
שואל השאלה:
אנונימית נראה לי שאת זאת שעצבנית פה לא חושבת? (;
ולשתי תגובות האחרונות תודה, נחמד לקבל מענה מאנשים שמבינים עניין!
אנונימית
תנסי לעשות תרגילים לבטן כדי קצת להשטיח אותה וגם מעט פעילות אירובית. תבדקי גם את הBMI לאותו גובה אבל עם משקל שונה כדי לראות מתי הוא הופך ללא תקין ואז תגעי כמה את יכולה לרדת. יכול להיות שזה גם גנים..
תראי, יש לך סה"כ רק שתי אופציות:
א. להעלות מסת שריר ככה שביחס לזה אחוזי השומן ירדו.
ב. להוריד שומן.
את שתי האופציות פסלת, אז אני יכול להציע בגדול רק דבר אחד.
תאכלי נכון. זה לא בהכרח אומר לאכול פחות או לאכול יותר, אלא לאכול דברים שלא מזיקים לגוף. רב האנשים ישר חושבים שזה אומר רק לאכול דברים בריאים ומובנים מאליו, אבל כיוון שאני בעצמי לא מבין בזה עד מאוד אני ממליץ לחפש על זה באינטרנט.
ובעקבות אימוני כושר קבועים ואכילה נכונה, יכול להיות שיתקיים מצב של body recomposition.
שואל השאלה:
תודה! (:
אנונימית
את יכולה לנסות לעבוד על תרגילי אירובי ולעשות תפריט חיטוב.
זה כן ירזה אותך קצת אבל זה רק כי השומן יצטמצם לאט לאט. תרגילי כוח לבד כמו שאמרת לא יעזרו ברגע שיש שכבת שומן
אנונימי אל תטעה, שריר לא הופך לשומן זה לא קסם. שריר זה שריר שומן זה שומן.

בקיצור הייתי ממליצה על אירובי ותפריט חיטוב לחודש כזה ותראי איך זה משפיע
תקפידי על שתייה מרובה ותה ירוק עוזר לעיכול
היי אני מאמן כושר.
בואי נתחיל בכך ש bmi לא אומר יותר מידי, זה מדד שקשור רק לגובה ומשקל.

אם תעשי חיטוב טוב כמו שצריך השומן בבטן גם ירד בשלב מסויים.
כנראה מבחינה גנטית השומן אצלך מצטבר בעיקר באזור הרגלים והבטן. זה לא אומר שלא ניתן להוריד אותו אבל זה כן יהיה קשה.

בנוסף עם תשלבי אימוני התנגדות, משמע תרגילי כוח בחדר הכושר או משקל גוף, אז הגוף יבנה שריר. ע"י תזונה עם מאזן שלילי הגוף ישרוף שומן - כן בשלב מסויים גם מהבטן והרגלים.
כך יווצר מצב שתשארי כמעט באותו משקל אומנם עם bmi תקין והרכב הגוף יהיה יותר שריר ופחות שומן וגם המראה יהיה חטוב יותר.

מוזמנת לקרוא עוד על חיטוב