5 תשובות
אני הייתי לבד אתמול פעם ראשונה, קודם כל מאמן בנה לי שם אימון הסביר לי על כל התרגילים ראה שאני עושה נכון וכן זה קצת מביך שאתה לבד אבל הרבה פעמים שראו שאני אבודה שאלו אם אני צריכה עזרה וכזה, זה בסדר
אנונימית
תמיד יש זמן לחדכ
בעיקרון מתאמנים ותיקים לא ישפטו אותך, אם זה ממש מפריע לך את יכולה ללכת לסטודיו אבל כמובן שזה יותר יקר
שואל השאלה:
אנונימית

פליז שלחי לי הודעה בפרטי יש לי כמה שאלות
אם התכוונת אלי אז שלחתי
אנונימית
בטח שאפשר לשלב!
הכל עניין של איך את מסתדרת עם זמנים
אני הייתי הולכת בבוקר נגיד
ולגביי להיות מסובכת אני אגלה לך סוד אף אחד לא מסתכל! אז הכל טוב פשוט תעשי את זה