7 תשובות
קודם כל חימום קל קצת מתיחות לשרירים ואז רק הליכה ומקלחת חמה לרגל
לא כדאי זה יהיה יותר גרוע
תעשי את זה יותר מאוחר
שואל השאלה:
זה לא יעבור תוך כדי?
זה כבר מאתמול ככה כי חזרתי להתאמן
אנונימית
אם רק עכשיו חזרת להתאמן אז תעשי בהדרגה אחרת כל השרירים שלך ייתפסו וזה לא טוב
לא, תתני מנוחה לגוף שלך
כן מחקרים מראים שהתאוששות אקטיבית
(להישאר פעיל לאחר האימון)
גורמת לפיתוח של יותר מסת שריר וכוח
ולשיפור בתאוששות וכאבי הדומז
(כאבים לאחר אימון)
רק חשוב מאוד לשמור על פעילות קלילה
כדי לא להעמיס על הגוף יותר מדי
הליכה היא דוגמה נהדרת לזה