10 תשובות
כן
כן
שואל השאלה:
אבל אוף יש לי מתכונת שניה ובגרות לעבור, אני לא יודעת אם כדאי להישאר
אבל אוף יש לי מתכונת שניה ובגרות לעבור, אני לא יודעת אם כדאי להישאר
לאא!!!!!!
שווה להיות ב5 יחל בפחות טובים מאשר טובים ב4
תאמיני לי זה נישמע יותר טוב
שווה להיות ב5 יחל בפחות טובים מאשר טובים ב4
תאמיני לי זה נישמע יותר טוב
שואל השאלה:
נגיד ואת ה40 אני משפרת, שווה להישאר בשביל שישים?
נגיד ואת ה40 אני משפרת, שווה להישאר בשביל שישים?
שואל השאלה:
אוף אני ממש בהתלבטות
אוף אני ממש בהתלבטות
אני אישית ירדתי מחמש לארבע כי כבר לא הייתה לי סבלנות והיה מלא חומר, ועוד הייתי מוציאה 95
אבל רציתי שיהיה לי יותר קל במוח אז היה עדיף
אבל רציתי שיהיה לי יותר קל במוח אז היה עדיף
לא ממש לא
זה ציונים ממש טובים ל5
אבל אם קשה לך אז תרדי באמת שזה יקל עליך
זה ציונים ממש טובים ל5
אבל אם קשה לך אז תרדי באמת שזה יקל עליך
לא
שואל השאלה:
כבר היתה אחת וקיבלתי בה 65, במסכם 67 וכל השאר זה מבחנים
כבר היתה אחת וקיבלתי בה 65, במסכם 67 וכל השאר זה מבחנים
באותו הנושא: