10 תשובות
אם זה יקל עליך ותרגיש טוב יותר אז כן
כן הרבה יותר קל בארבע יחל
מבחינת חומר ולחץ
כן כן עדיף עכשיו אחרת יהיה מאוחר אני נמשכתי עם זה ועכשיו אני כיתה יב וקשה לי בטירופים ב5 ואני לא יכולה לרדת:,(
כן
שואל השאלה:
זה לא ידפוק לי את העתיד?
אנונימי
שמעי זה ממש תלוי בך אם את מרגישה שאת ממש לא יודעת את החומר את לא מבינה מה שמסבירים בכיתה ואת לא מצליחה לפתור תרגילים אולי כדי לך לרדת זה לא ידפוק לך את החיים זה בטוח!
אם את יודעת את בחומר ויש לך לחץ פשוט אז זה תלוי אם את רוצה את זה כמה את רוצה להשקיע בזה
בכל מקרה לדעתי 4 יחל זה סבבה זה לא דופק את החיים זה טוב
אני 3 יחל חחחוגם עם זה אני אסתדר תאמיני לי שסתם מלחיצים בבית ספר
בסוף כולם מוצאים עבודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה רפואה. אני יודע שרוב הסיכוים שעם פחות מ5 יהיה מאוד קשה להתקבל. אני מבין את החומר בקלות אבל יש לחץ מטורף אני מגיע הביתה וחורש עד 9 על שיעורים אני מת מזה.
אנונימי
שואל השאלה:
וגם באיזשהו שלב המוח לא יכול יותר ואני מתפגר לוקח לי לחשב 4 ועוד 4 חמש דקות
אנונימי
אם אתה רוצה ללמוד רפואה ובטוח בזה אז באמת יותר קל עם 5 יחל אבל בטח אפשר להשלים בעתיד
בקיצור תחשוב עם עצמך טוב מה הכי נכון לך
אנונימית