5 תשובות
כן כי נקמה מגישים קרה או לוהטת
תתאמני בשביל עצמך! טוב נו גם קצת כדי לגרום לו לקנא..
לא שווה לעשות שינוי בעצמך בשביל אדם אחר. ובטח שלא כדי להוכיח נקודה..
לא.
אם את מתאמנת תדאגי שזה יהיה רק בשביל עצמך ולא בשביל אף אחד אחר
ה"נקמה" היחידה זה שתראי לו שהתקדמת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה מהממות ומהממים!!
אנונימית