2 תשובות
אם זה היה היה חד פעמי אז תנסי להשתפר, אם באמת קשה לך אז עדיף לרדת ל4
אם את מאמינה שאת יכולה יותר מזה ולקבל ציון יותר גבוה אז תשארי
אם את חושבת שלא תרדי