8 תשובות
לאת..
לא שווה את הסבל גם אני הייתי כמוך בגילך גיל הטיפש עשרה לא מפסיק לחשוב על איך להיראות יותר טוב
זה לא פוגע בגדילה כל עוד אתה אוכל מסודר ולא מרעיב את עצמך
ואם באלך קוביות לך על זה
ואם באלך קוביות לך על זה
שואל השאלה:
למה סבל? אין לי בעיה לרדת במשקל. הבעיה היחידה שאני לא יודע אם זה פוגע בגדילה
למה סבל? אין לי בעיה לרדת במשקל. הבעיה היחידה שאני לא יודע אם זה פוגע בגדילה
זה לא יפגע בגדילה אם לא תגזים עם המאזן הקלורי השלילי
אם אתה רוצה תעשה את זה :)
אנונימית
זה לא פוגע בגדילה
אנונימית
תעשה את זה, הייתי בחיטוב לחודשיים רק כדי לדעת איך אחוז שומן נמוך נראה וקיבלתי את הקוביות שרציתי גם בלי סבל. אכלתי מסודר וכל מה שאהבתי ועשיתי את זה בכלום זמן, עצה שלי תתמיד באוכל עם נפח גדול לעומת הערכים התזונתיים (אנרגיה/קלוריות) ותדע גם לאזן עם אוכל שאתה אוהב מדי פעם כדי שיהיה לך מוטיבציה להמשיך. בהצלחה.
באותו הנושא: