8 תשובות
לא שווה את הסבל גם אני הייתי כמוך בגילך גיל הטיפש עשרה לא מפסיק לחשוב על איך להיראות יותר טוב
ID1
זה לא פוגע בגדילה כל עוד אתה אוכל מסודר ולא מרעיב את עצמך
ואם באלך קוביות לך על זה
שואל השאלה:
למה סבל? אין לי בעיה לרדת במשקל. הבעיה היחידה שאני לא יודע אם זה פוגע בגדילה
זה לא יפגע בגדילה אם לא תגזים עם המאזן הקלורי השלילי
ID1
אם אתה רוצה תעשה את זה :)
אנונימית
זה לא פוגע בגדילה
אנונימית
תעשה את זה, הייתי בחיטוב לחודשיים רק כדי לדעת איך אחוז שומן נמוך נראה וקיבלתי את הקוביות שרציתי גם בלי סבל. אכלתי מסודר וכל מה שאהבתי ועשיתי את זה בכלום זמן, עצה שלי תתמיד באוכל עם נפח גדול לעומת הערכים התזונתיים (אנרגיה/קלוריות) ותדע גם לאזן עם אוכל שאתה אוהב מדי פעם כדי שיהיה לך מוטיבציה להמשיך. בהצלחה.