3 תשובות
ללכת לתזונאית
שתבנה לך תפריט
שתבנה לך תפריט
תילכי לתזונאית והיא תסביר לך שם הכל היא תגיד לך מה לאכול מה לעשות הכל הכי טוב ואל תעשי כלום לבד כי את לא תדעי אם זה טוב לגוף שלך
תאכלי נגיד מאכלים שיש בהם הרבה קלוריות (בריאים) נגיד למשל אבוקדו, לי את בוטנים, אגוזי מלך ודברים כאלה
באותו הנושא: