7 תשובות
זה מאודד משחרר
זה ממש תלוי.. בכי משחרר אבל אני לא הכריח את עצמי לעשות את זה כי יותר מידי מזה יכול לפגוע בגוף
קרה לי שמלא זמן לא בכיתי וסוף סוף הצלחתי לבכות וזה היה משחרר רצח אבל אחרי זה לא הצלחתי להפסיק לבכות
אנונימית
כן... זה משחרר
כן ברור מה
כל יום כל היום
כשאני צריכה לבכות כן זה משחרר מאוד
זה ממש משחרר