15 תשובות
נוראי
שאלה שטוענים את זה לא עשו אפילו גוגל ולא יודעים על מה הם מדברים
בטח נוצרים
שיסתמו
אנונימית, את בכיינית בואי, אני יכולה לספר לך סיפורים על השואה שאת לא תשני עשור.
לא אכפת לי^
אנונימית
אנונימית, אני מרחמת עלייך...
לא צריך.^
אנונימית
וואו טעות
אנחנו יותר חושבים שהשואה היה מה שהביא אותנו בסוף לארץ
] [
אני לא יהודיה אבל מה שקרה בשואה היה מאוד מזעזע וזה הדבר הכי נורא שבני אדם יכלו לעשות, כל פעם שאני שומעת סיפורי שואה זה נוגע בי וגורם לי לבכות ואפילו בשיעורים בבית ספר כל הזמן בכיתי מזה, זה פשוט מעשה נוראי.
אני לא חושבת שיהודים אוהבים לבכות על השואה אבל כל בן אדם שיש לו קצת לב ומצפון זה יגע בו ויזעזע אותו אפילו קצת.
אנונימית
כן, בכינו.
אבל הקמנו מדינה, אנחנו לא כמו הפלסטינים שבוכים ורוצים תשומת לב מהעולם.
אנחנו עושים דברים בשביל לשנות משהו, עם כל הקושי.
אנונימית
כן זה טיפה נכון חחח
אנונימית נכון אבל רק המשפחות של סבא וסבתא רבא שלנו מתו, זה עצוב , זה מזעזע , זה לא נתפס ויחד עם כל זאת אני לא הולך להתמסכן בגלל זה כי החיים שלי טובים באמת ואני כל כך מודה שהחיים שלי טובים , ואני לא צריך להתמסכן כי אני לא מסכן.
כנראה זה פלסטינאים שחוץ מלבכות הם לא עושים כלום
אלו בטח אנטישמים
גם היו דברים של: למלך חסר כסף, מאשים את היהודים. קנס ענק. מרושש אותם. שמח.
ואם הם לא יכלו לשלם הם היו מגורשים בלי כלום
] [