5 תשובות
תדברי על זה אם מישהו. אפשר אצלי בפרטי אם רוצה
פסיכולוג
מניסיון ,תנסה/י לחזור למקום שבו הטראומה קרתה .
זה חשוב לחזור לסיטואציה שממנה ככ מפחדים ,שבעצם ממנה נגרמה הטראומה .
כדי להתמודד ולהצליח לעבור הלאה , צריך להגיע לאותו מקום אבל להחליט להיות במקום שונה ,להחליט לא לתת לטראומה להשתלט עלייך.
הייתה לי איזשהי טראומה ממקרה מסוים שקרה לי ,והדבר האחרון שיכולתי לדמיין זה לחזור לאותו מקום שבו זה קרה .
אבל בסוף עשיתי את זה ,וזה היה ככ קשה הייתי צריכה לאסוף את כל הכוחות הנפשיים שלי .
אבל עשיתי את זה וכשהגעתי לשם גם ראיתי את הבן אדם שבגללו נהייתה לי טראומה ורציתי לבכות ולברוח משם אבל עצרתי את הדמעות והתמודדתי ,והיום הרבה הרבה יותר קל לי לחזור לשם.
אני מרגישה שכמעט התגברתי לחלוטין על הטראומה .
בהצלחה ((:
זה חשוב לחזור לסיטואציה שממנה ככ מפחדים ,שבעצם ממנה נגרמה הטראומה .
כדי להתמודד ולהצליח לעבור הלאה , צריך להגיע לאותו מקום אבל להחליט להיות במקום שונה ,להחליט לא לתת לטראומה להשתלט עלייך.
הייתה לי איזשהי טראומה ממקרה מסוים שקרה לי ,והדבר האחרון שיכולתי לדמיין זה לחזור לאותו מקום שבו זה קרה .
אבל בסוף עשיתי את זה ,וזה היה ככ קשה הייתי צריכה לאסוף את כל הכוחות הנפשיים שלי .
אבל עשיתי את זה וכשהגעתי לשם גם ראיתי את הבן אדם שבגללו נהייתה לי טראומה ורציתי לבכות ולברוח משם אבל עצרתי את הדמעות והתמודדתי ,והיום הרבה הרבה יותר קל לי לחזור לשם.
אני מרגישה שכמעט התגברתי לחלוטין על הטראומה .
בהצלחה ((:
בואי לפרטי בבקשה
היי אנונימית,
אני קוראת את הפוסט שלך, ואת כותבת על טראומה, פוסט טראומה ותייגת דיכאון, חרדות..
ככה את מרגישה? כמה זמן את מרגישה ככה? ואיך זה בא לידי ביטוי?
את שואלת איך מתגברים על טראומה,
כל אחד/ת מתמודד אחרת..
לפעמים מה שיכול לעזור לחלקינו זה למצוא מישהו/י מקצועי לדבר ולפרוק הכל, לנסות להבין מאיפה דברים מגיעים ולחשוב ביחד איך אפשר להתמודד..
שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה צעירים/ות ובני/ות נוער ברשתות,
מזמינה אותך (וכל מי שמרגיש נכון) לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר אנונימית אם תרצי) כאן באתר, או באינטגרם/ טיקטוק בפרופיל: nayedet.digital או באימייל [email protected]
נמשיך את השיחה, ננסה להבין קצת יותר וביחד נחשוב מה אפשר לעשות, איך זה נשמע לך?
מחזקת אותך על השיתוף,
את לא חייבת להישאר עם זה לבד,
מחכה לך,
טל
*בנוסף, לעלם יש צי'אט שפועל בימי ראשון-רביעי בין השעות 20:00-24:00 אפשר גם שם לשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות. נכנסים לאתר: www.yelem.org.il ולוחצים על כפתור הצ'יאט.
אני קוראת את הפוסט שלך, ואת כותבת על טראומה, פוסט טראומה ותייגת דיכאון, חרדות..
ככה את מרגישה? כמה זמן את מרגישה ככה? ואיך זה בא לידי ביטוי?
את שואלת איך מתגברים על טראומה,
כל אחד/ת מתמודד אחרת..
לפעמים מה שיכול לעזור לחלקינו זה למצוא מישהו/י מקצועי לדבר ולפרוק הכל, לנסות להבין מאיפה דברים מגיעים ולחשוב ביחד איך אפשר להתמודד..
שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה צעירים/ות ובני/ות נוער ברשתות,
מזמינה אותך (וכל מי שמרגיש נכון) לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר אנונימית אם תרצי) כאן באתר, או באינטגרם/ טיקטוק בפרופיל: nayedet.digital או באימייל [email protected]
נמשיך את השיחה, ננסה להבין קצת יותר וביחד נחשוב מה אפשר לעשות, איך זה נשמע לך?
מחזקת אותך על השיתוף,
את לא חייבת להישאר עם זה לבד,
מחכה לך,
טל
*בנוסף, לעלם יש צי'אט שפועל בימי ראשון-רביעי בין השעות 20:00-24:00 אפשר גם שם לשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות. נכנסים לאתר: www.yelem.org.il ולוחצים על כפתור הצ'יאט.
באותו הנושא: