8 תשובות
לומדים לחיות איתה
מתרגלים אליה
צוחקים עליה
לפרוק, להוציא את מה שמרגישים, אחרי זה הכל יותר מתבהר ולומדים לחיות עם זה
לא חושב שמתגברים על טראומה.
אתה הולך לפסיכולוגי.ת שיעזור לך לחיות עם הטראומה
משלימים עם זה שלא היה לנו מה לעשות אחרת וזה הידע שהיה לנו באותה תקופה כך שעשינו מה שיכולנו.
תסלחי לעצמך שעברת את זה.