6 תשובות
אכן
על הנייר לא יתנו לך, בתכלס הבית ספר פשוט יכסה אותך ויגיד שעשית.
אני בסוף יב' לא עשיתי כלום, הבית ספר החליט שאני אתנדב כמה שעות וכל שעה תהיה במחויבות אישית 30 שעות.