3 תשובות
אחותי החורגת
אני
כאילו עשיתי, אבל לא הכל (והמורה שלי ידעה את זה)
הכל תלוי במורה ואיזה תלמידה את
כאילו עשיתי, אבל לא הכל (והמורה שלי ידעה את זה)
הכל תלוי במורה ואיזה תלמידה את
אני, בכיתה י פשוט ויתרו לנו על זה ובכיתה יא לא שאלו אותי שאלות. בכיתה יב לא צריך בכלל לעשות שעות בשביל זה
באותו הנושא: