3 תשובות
אחותי החורגת
אני
כאילו עשיתי, אבל לא הכל (והמורה שלי ידעה את זה)
הכל תלוי במורה ואיזה תלמידה את
אני, בכיתה י פשוט ויתרו לנו על זה ובכיתה יא לא שאלו אותי שאלות. בכיתה יב לא צריך בכלל לעשות שעות בשביל זה