9 תשובות
כן אבל אחרי שהיא אמרה את מי שהיא אמרה על ליטל ואמרה שהם משפחה בשבילה והיא הכי מאושרת שהיא איתם וכמה כיף לה ואז פתאום היא עושה מוב כזה מבלי אפילו להגיד לפני מה שהיא באמת מרגישה זה דוחה.
נכון גם בני עבר אבל הוא לא התחבר ברמה כזאת לאפחד מהשבט וכן שהוא בא לשם הוא היה במצב גרוע אבל הוא לא אמר משפחה וכאלה
נכון גם בני עבר אבל הוא לא התחבר ברמה כזאת לאפחד מהשבט וכן שהוא בא לשם הוא היה במצב גרוע אבל הוא לא אמר משפחה וכאלה
שואל השאלה:
אנונימית ראיתי קטעים של אסי שזה אחד על אחד והוא בסדר אבל זה לא בקטע הזה הם פשוט משפילים את אלינה ולדעתי זה כבר יצא מגדר המשחק אני ראיתי איך הם דיברו עלייה היום שהיא הייתה ממש לידם וירדו עלייה ואיך היא בכתה וזה פשוט נורא לדעתי
אנונימית ראיתי קטעים של אסי שזה אחד על אחד והוא בסדר אבל זה לא בקטע הזה הם פשוט משפילים את אלינה ולדעתי זה כבר יצא מגדר המשחק אני ראיתי איך הם דיברו עלייה היום שהיא הייתה ממש לידם וירדו עלייה ואיך היא בכתה וזה פשוט נורא לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עזבו מה שהיא עשתה אני לא מצדיקה אותה וחושבת שהכעס שלהם הוא צודק אבל הם ממש חצו גבול
אבל עזבו מה שהיא עשתה אני לא מצדיקה אותה וחושבת שהכעס שלהם הוא צודק אבל הם ממש חצו גבול
אנונימית
אני מסכימה לגמרי, ההתנהגות שלהם פשוט דוחה ואני לא מצליחה להבין איך יש עדיין אנשים שמתחברים אליהם
כן מאוד זה עושה לי להקיא כל פעם לצפות בזה אני לא מאמינה שבאמת מראים את הבריונות הזו בטלויזיה ולאף אחד לא אכפת ואף אחד לא מפסיק את זה והם צריכים להתבייש בעצמם שככה מתנהגים לבנאדם לא משנה מה היא עשתה זה רק תוכנית ריאליטי מפגרת ואין שום סיבה בעולם ככה להתנהג
לדעתי הם צדקו אבל הם קצת מתחילים להגזים
כן , ובעיניי ממש חבל שאסי שאני מתה עליו התחבר עם ליטל ישראל אלה , יש להם פשוט התנהגות דוחה ולא מכבדת
גם לדעתי
עברו לגמרי את גבולות הטעם הטוב
עברו לגמרי את גבולות הטעם הטוב
לכמרי עבר את גבול הטעם הטוב