10 תשובות
הראשון
אני חושבת שהארון הכי פשוט וגם הכי כיפי..
תלוי בכמה זמן יש לך, אני הייתי הולכת על השני
שואל השאלה:
יש לי הרבה זמן, חצי שנה בערך.
אנונימית
הייתי הולכת לשלישי כי קשישים זו החולשה שלי דיי הם כאלה נסיכיםם
שואל השאלה:
אוף לכל אחד יש דעה שונה אני עוד יותר מבולבלת, אין לי מושג במה לבחור.
אנונימית
שמעי בסופו של דבר את תורמת לקהילה, כך או כך.
לדעתי תלכי למקום שיש בו כמה שפחות מתנדבים, ככה העזרה שלך תהיה משמעותית יותר
שואל השאלה:
האופציה הראשונה והשנייה והרביעית זה משהו שאף אחד לא עושה אז שלי בטוח יהיה יותר ייחודי.
אנונימית
אז לכי לאחד שאת חושבת שאת יכולה לתרום בו הכי, מתוך היכרות עם עצמך
שואל השאלה:
אני לא יודעת כי כל הנושאים האלה קשורים אליי אישית
בריונות ואנשים עם הפרעות אכילה זה על דברים שעברתי בחיים והייתי רוצה לשנות ולעזור להם. ולעזור לילדים בחינוך מיוחד זה גם קשור אליי כי לאח שלי יש אוטיזם וגם אני ממש אוהבת את הילדים האלה, אז אני בדילמה.
אנונימית