6 תשובות
אומרים שלא תקבלי תעודת בגרות
תמיד מאיימים שלא תקבלי תעודה...אני אישית....לא רוצה לנסות אותם
אבל הביס עצמו יודע שעשית...לכן הם לא ביקשו....לא חושבת?
לא מקבלים תעודת בגרות. משרד החינוך בודק לך דרך הטריביו אם באמת התנדבת או שלא.
FML
סתם חרטא. זה לא ימנע ממך לקבל תעודת בגרות..
אנונימי
אולי במקום לחשוב אל מה יקרה אם אני לא יעשה פשוט תעשי זה לא עונש אני עושה כבר שנה שניה מחויבות אישית ונהנת מזה ונותנת בכיף עובר שעות וזה חוויה ומי שמרמה את המערכת בסוף מפסיד חוויה