3 תשובות
א כל המספר לא גדול הוא תקין וגם נכנס להגדרה של אדם רזה אם זה מה שאת חוששת ממנו
ב כל אם את מרגישה טוב ואת אוהבת את הגוף של בנראות בלי קשר למספר אז פה נגמר הדיון

בסופו של יום כשאת הולכת ברחוב אנשים לא רואים כמה את שוקלת את היחידה שיודעת את זה ואם את הולכת ורחוב ומרגישה בביטחון עם הנראות שלך אז פה נגמר הדיון מספר לא נכנסים בכלל למשוואה כי את במצב תקין לחלוטין אם המשקל הזה מוגדר תקין לנתונים של הגוף שלך כמובן
כן עזבי את המספר, אם נוח לך בגוף שלך עכשיו אז סבבה, ואם יותר נוח לל שהיית במשקל אחר אז תרדי/תעלי למשקל הזה
עזבי את המספר
את אוהבת את הגוף שלך? זה מספיק.
לדעתי תעשי אימונים לחיזוק ואל תרדי עוד
אנונימית