10 תשובות
תאכל בעיקר ירקות וחלבונים כמו טונה, ביצים וזה
תוריד מתוקים לגמרי. לא צריך חטיפים שתייה מתוקה
תאכל פחמימות מורכבות מלאות נגיד פסטה מחיטה מלאה לחם מלא אורז מלא
ובעיקר הכי חשוב זה לאכול בכמויות סבירות ולא גדולות מידי, לשתות מלא מלא מים ואם יש מוטיבציה לעשות גם ספורט זה מצויין
עדיף לך להוריד מתוקים ושטויות וזה
לאכול חלבונים, פחמימות מורכבות, ירקות, פירות
ובעיקרון יעזור אם תלך לדיאטנית
שואל השאלה:
אם אני רוצה קוסקוס מחיטה מלאה כמה אני יכול לאכול ? כוס כוס וחצי
אנונימי
תקשיב לכל אחד זה שונה זה תלוי בגוף שלך
אני רק אגיד לל שאני ירדתי כמעט 6 קילו בחודש וחצי ואני רק הורדתי חטיפים ממתקים מטוגנים כל אלה והתחלתי לעשוצ ספורט
יותר מזה אני צא כלכך יכולה להגיד לך כי אני לא הכי מבינה בזה אבל זה מה שאני עשיתי אז..
עדיף בלי קוסקוס. זו פחמימה מיותרת. עדיף שתאכל סלט וביצה קשה או חזה עוף עם ירקות או משהו כזה
אה תקשיב גם יש בורגול וקינואה שזה טעים וזה יכול להחליף פחמימות פשוטות וגם ישביע אותך יותר לאורך זמן..
ליד זה אתה יכול לאכול חזה עוף או כל משהו שתרצה פשוט לא מטוגן או כאלה
תחוב פחמימות פשוטות מתפרקות לך הר בבטן וישר הופכות לסוכרים אז עדיף לאכול פחמימות מורכבות גם ישביעו אותך
שואל השאלה:
אוקיי באלי אז אורז כמה אני יכול לקחת עד כמה כוסות?
אנונימי
אני לא כלכך יודעצ כי אני לא מכינה את האוכל זה אמא שלי אבל כעיקרון גם אורז אני תא אוכלת אבל פשוט תקח כמה שישביע אותך או משהו אני אישית אוכלת בדרך כלל בורגול או כל מיני כאלה כי לדעתי זה גם הרבה יותר טעים
גג כוס או כוס וחצי לא יותר מזה עדיף אפילו קצת פחות מכוס ושיהיה אורז מלא ותשלב ליד זה המון ירקות שישביעו אותך
שואל השאלה:
נו את רצינית כוס וחצי ועוד כמה ירקות לא ישביע
אנונימי