התחברות הרשמה

תיכנסו דחוף!!!!!!!!!!! זו סיבה מוצדקת להיעלב??????????

לפני שלושה ימים לא הרגשתי טוב בבית הספר והלכתי הביתה, לחברות שלי לא היה אכפת והם אפילו לא רצו ללוות אותי.
הן לא שלחו לי הודעה אם הכל בסדר או התעניינו, למרות שלי תמיד אכפת מהדבר הכי קטן, גם אם זה לא מעניין אותי.

שלושה ימים לא באתי לבית הספר, והיום הגעתי.
ממש התרגשתי ללכת אליהן בהפסקה וכשבאתי אליהן הן פשוט התעלמו והתנהגו כרגיל,
ואז אמרתי להן התגעגעתן אליי?
ואז הן אמרו למה שנתגעגע

סיפרתי להן שלא הרגשתי טוב ואז הן אמרו אה, ושהן היו בטוחות שהן ראו אותי אתמול בבית הספר


זו סיבה מוצדקת להיעלב???
הן מתעסקות רק בעצמן, אפילו שביקשתי מהן להביא לי ציוד הביתה הן אמרו שהן לא יכולות
30 באוקטובר 2021, 19:00
סיבה    
2 תשובות
כן ממש מוצדקת
יצאו ממש מגעילות
ר
רונית הנקמנית
ברור שכן, ואין דבר כזה סיבה להעלב!! זו את מרגישה ככה ואין סיבה לחשוב שגם את זה עשית לא בסדר :)
N
Noell
באותו הנושא:
תיכנסו בבקשה!!!!!!! זו סיבה מוצדקת להיעלב???????????
זו סיבה מוצדקת להיעלב ?
מישהי קראה לי אנורקסית, יש לי סיבה להיעלב?
עזרה דחוף דחוף דחוף נו תיכנסו מה אכפת לכם נו אל תהיו רעים בחייאת תיכנסו
קרה לכם שניתקו ממכם קשר ולא אמרו לכם סיבה או אמרו סיבה לא מוצדקת?
מוצדקת להיעלב?
יש לי סיבה להיעלב ?
יש לי סיבה להיעלב או לכעוס בגלל זה?
זה מוצדק להיעלב מזה?
איך להוציאי פטור מהצבא מסיבה בריאותית מוצדקת?
שלשול זאת סיבה מוצדקת לא לבוא לבית ספר לדעתכם?