תיכנסו דחוף!!!!!!!!!!! זו סיבה מוצדקת להיעלב??????????
לפני שלושה ימים לא הרגשתי טוב בבית הספר והלכתי הביתה, לחברות שלי לא היה אכפת והם אפילו לא רצו ללוות אותי. הן לא שלחו לי הודעה אם הכל בסדר או התעניינו, למרות שלי תמיד אכפת מהדבר הכי קטן, גם אם זה לא מעניין אותי.
שלושה ימים לא באתי לבית הספר, והיום הגעתי. ממש התרגשתי ללכת אליהן בהפסקה וכשבאתי אליהן הן פשוט התעלמו והתנהגו כרגיל, ואז אמרתי להן התגעגעתן אליי? ואז הן אמרו למה שנתגעגע
סיפרתי להן שלא הרגשתי טוב ואז הן אמרו אה, ושהן היו בטוחות שהן ראו אותי אתמול בבית הספר
זו סיבה מוצדקת להיעלב??? הן מתעסקות רק בעצמן, אפילו שביקשתי מהן להביא לי ציוד הביתה הן אמרו שהן לא יכולות