7 תשובות
אין לך מה להיעלב נו באמת, היא חולה.
מה את מצפה בדיוק? אם הייתי במקומה לא הייתי נפגשת איתך, כי בואי...היא מרגישה לא טוב.
אז בלי דרמות.
אוי מצב לא נעים אבל אל תעלבי...
קצת פוגע כן, כי זה לא שבאת מאילת או משהו, באת מחו"ל, זה קצת יותר רחוק מאילת(מניח שאת לא גרה במצרים או לבנון או וואטאבר אחרת המרחק לא כזה שונה חח..בדיחה גרועה)
בכל מקרה, הפסד שלה! בין אם במצב רוח חרא או שחולה או שניהם, באמת הפסד שלה
ברור שזה מעליב
אחותי זה לא כאילו אתן גרות בשתי ערים שונות
את הגעת ממדינה אחרת לבקר! היא בכלל מבינה את הטרחה?? אם היה לי חום וחברה ממש טובה מחו"ל הייתה באה לבקר הייתי אומרת לה שתבוא אליי הביתה כי אני לא יכולה לצאת במצבי, אבל לא להיפגש בכלל? בטח שמעליב
אנונימית
אני אישית הייתי נעלבת כי אם חברה טובה שלי הייתה באה מחול הייתי כל כך מתרגשת שלא היה אכפת לי אם אני חולה והייתי הולכת לפגוש אותה
וואו זה מעליב. טינקרבל@ היא טסה לביקור של יומיים וחברה שלה לא רוצה להפגש איתה, תדמייני את עצמך במצב הזה, זה מעליב רצח.
החיים זה להיעלב כפרה
אין מה לעשות, אסור לפתח צפיות מאפחד