התחברות הרשמה

תיכנסו בבקשה!!!!!!! זו סיבה מוצדקת להיעלב???????????

לפני שלושה ימים לא הרגשתי טוב בבית הספר והלכתי הביתה, לחברות שלי לא היה אכפת והם אפילו לא רצו ללוות אותי.
הן לא שלחו לי הודעה אם הכל בסדר או התעניינו, למרות שלי תמיד אכפת מהדבר הכי קטן, גם אם זה לא מעניין אותי.

שלושה ימים לא באתי לבית הספר, והיום הגעתי.
ממש התרגשתי ללכת אליהן בהפסקה וכשבאתי אליהן הן פשוט התעלמו והתנהגו כרגיל,
ואז אמרתי להן התגעגעתן אליי?
ואז הן אמרו למה שנתגעגע

סיפרתי להן שלא הרגשתי טוב ואז הן אמרו אה, ושהן היו בטוחות שהן ראו אותי אתמול בבית הספר


זו סיבה מוצדקת להיעלב???
הן מתעסקות רק בעצמן, אפילו שביקשתי מהן להביא לי ציוד הביתה הן אמרו שהן לא יכולות
29 באוקטובר 2021, 13:34
סיבה    
4 תשובות
כן זה מעליב
M
Mikmakit
ברור שכן
כ
כן אבל לא
כן אני הייתי נעלבת
ל
לוגן האנצברגר
כן זה די מעליב
ג
גברת טיקטוק_
באותו הנושא:
זו סיבה מוצדקת להיעלב ?
תיכנסו דחוף!!!!!!!!!!! זו סיבה מוצדקת להיעלב??????????
מישהי קראה לי אנורקסית, יש לי סיבה להיעלב?
בבקשה תיכנסו כל מי שער אני מפחד תיכנסו בבקשה אני מפחד
מי שראה 13 סיבות למה תיכנסו בבקשה..
קרה לכם שניתקו ממכם קשר ולא אמרו לכם סיבה או אמרו סיבה לא מוצדקת?
מי שיודע לפרוץ לאינסטגרם(יש לי סיבה מוצדקת)בבקשה שיכתוב לי כאן
מוצדקת להיעלב?
בבקשה עזרה הרגשתם פעם במשך כמה ימים הרגשת מוות של סוף ?כאילו זהו בלי סיבה מוצדקת
יש לי סיבה להיעלב ?
אני מבואסת מזה שלא עושים לי מסיבת הפתעה.(בבקשה תיכנסו,מזהירה,חפירה רצינית)