6 תשובות
ברור
אבל עדיף להיות בצד הנותן ולא המקבל
אל תדאגי
אבל עדיף להיות בצד הנותן ולא המקבל
אל תדאגי
כן זה לא יפה מה שהיא עשתה אבל אולי הייתה לה סיבה?
כן הגיוני לגמרי.. היא גרמה לך לצפות למשהו וזה לא קרה, אבל תפליגי על זה :)
בטח שמוצדק..
אני הייתי ממש נעלבת
אני הייתי ממש נעלבת
הי,
עדיין היא יכולה לקנות לך.
אם לא רוצה ומתחמקת, החליטי שביום ההולדת הבא שלה, תעשי גם את מה שנוח לך.
ראשית נתת מכל הלב, וזו כבר ברכה ונדיבות מצידך.
תלוי מה הסיבה שלה לאי הנתינה. האם היא כך תמיד? האם במצוקה כספית?
לכל מקרה יש את התגובה המתאימה לו.
בידקי את הסיבה למעשיה, ועל פי זה - תחליטי.
עדיין היא יכולה לקנות לך.
אם לא רוצה ומתחמקת, החליטי שביום ההולדת הבא שלה, תעשי גם את מה שנוח לך.
ראשית נתת מכל הלב, וזו כבר ברכה ונדיבות מצידך.
תלוי מה הסיבה שלה לאי הנתינה. האם היא כך תמיד? האם במצוקה כספית?
לכל מקרה יש את התגובה המתאימה לו.
בידקי את הסיבה למעשיה, ועל פי זה - תחליטי.
ברור שמוצדק להעלב