5 תשובות
לא יכולת לבוא, מה את רוצה, שהן לא יהנו כי לא יכולת? מבינה שמבאס, אבל בכל זאת.
שואל השאלה:
לא ברור אבל כאילו הן עשו בלעדיי אז זה מבאס קצת
פשוט הן אף פעם לא עשו את זה כשהייתי איתן
לא ברור אבל כאילו הן עשו בלעדיי אז זה מבאס קצת
פשוט הן אף פעם לא עשו את זה כשהייתי איתן
אנונימית
לדעתי לא ממש היית חייבת להיעלב מזה,
אל תקחי ללב, הן חברות שלך, הן לא עשו משהו אסור או לא נכון לעשות, אני בטוחה שאכפת להן ממך, זה שטויות,
וגם את זאת שלא יכלה ללכת אז אין לך מה לקחת ללב באמת, 3>.
אל תקחי ללב, הן חברות שלך, הן לא עשו משהו אסור או לא נכון לעשות, אני בטוחה שאכפת להן ממך, זה שטויות,
וגם את זאת שלא יכלה ללכת אז אין לך מה לקחת ללב באמת, 3>.
כן
שואל השאלה:
זה לא אומר שפחות אכפת להן ממני או משהו או שהן לא רוצות אותי בחבורה? אני תמיד מדמיינת שפותחים קבוצת ווצאפ בלעדיי גם וזה אבל אני יודעת שזה לא נכון. מצטערת על השאלות פשוט מלא זמן לא הייתה לי חבורה וזה
זה לא אומר שפחות אכפת להן ממני או משהו או שהן לא רוצות אותי בחבורה? אני תמיד מדמיינת שפותחים קבוצת ווצאפ בלעדיי גם וזה אבל אני יודעת שזה לא נכון. מצטערת על השאלות פשוט מלא זמן לא הייתה לי חבורה וזה
אנונימית
באותו הנושא: