4 תשובות
אין מה להבין, עוברות על ההלכה
אנונימי
"מה שאין כן באיפור קבוע שבודאי אינו שם עבודה זרה, וגם אינו אותיות. ואף שלהלכה נראה לאסור אפילו כתובת קעקע שאינה שם עבודת כוכבים ואינה אותיות בכלל, מכל מקום לעניין איפור קבוע יש עוד טעם להקל בזה, מפני שאינו קבוע כל כך, שהרי אחר כמה שנים הולך הרישום ונעלם, מפני שאינו נרשם עמוק בבשר האדם אלא רק תחת שכבת העור הראשונה, ובאופן כזה יש מקום להקל, ולכן כתב מרן שליט"א שאחרי שעיין היטב בכל דברי הפוסקים בנושא זה, נראה לו שאף אשה העושה איפור כזה לצורך נוי ויופי, יש לה על מה שתסמוך ואינה עושה איסור, ואם עושה כן לצורך כיסוי וטשטוש צלקת או להשלים צורת שיער בגבות, יש להקל בזה אף לכתחילה."
קיצר זה מותר אם יש לה גבות דלילות ממש או צלקות אבל סתם נגיד פיגמנט בשפתיים או אייליינר קבוע
נגיד זה אסור או מישהי שיש לה גבות מלאות ועדיין עושה זה לא בסדר
נגיד זה אסור או מישהי שיש לה גבות מלאות ועדיין עושה זה לא בסדר
אה שומעת קראתי עוד וכתוב שרוב הפוסקים אוסרים את זה אז ניראלי שרק אם יש לה בעיה אסתטית
רצינית מותר
רצינית מותר
באותו הנושא: