21 תשובות
0-
10 אני חולת קעקועים
אנונימית
שואל השאלה:
דיימ שיר רעהה (,:
דיימ שיר רעהה (,:
10 וואו
0 אבל קעקועים עם משמעות 8+
אנונימית
לא מושך
7 אבל שלא יהיה מקושקש מכל מקום כי אז זה כבר מוגזם
אנונימית
מושך אחושילינג
קעקוע 2 זה מושך ממש אבל יוצר מדי זה כבר מגעיל
אנונימית
0 אבל קעקועים עם משמעות 8+
כמה שירצה זה לא משנה
4
אנונימית
אנונימית
למה שמישהו יעשה קעקוע בלי משמעות?
למה שמישהו יעשה קעקוע בלי משמעות?
מוריד
0, אני לא אוהבת
יש מלאא אני שעושים קעקועים כי הם מושפעים או שיכורים
אנונימית
(אני בן) עם הייתי בת לא הייתי יוצא(ת) עם אנשים שמושפעים ככ עד כדי כך שהם יעשו קעקוע כי אמרו להם ותמיד אפשר להוריד קעקועים למרות שלפי מה שראיתי זה כואב
מושך אותי ממש קעקועים, אבל אם מישהו בלי קעקועים זה לא ישפיע. אני לא אגיד אוף למה אין לו קעקועים. אבל אם יש זה יפהה
0 אבל קעקועים עם משמעות 8+