12 תשובות
מי אמר שלא היה ?
היה אפשר לעשות קעקועים, בדרך שונה פשוט
אנונימית
קעקוע הכוונה החדרת דיו תחת העור
לא ממש היה צריך לזה טכנולוגייה
לא ממש היה צריך לזה טכנולוגייה
זאת נגזרת מהעניין שאסור להשחיט את הגוף שאלוהים נתן לך. קעקוע זה משהו קבוע, גם פירסינגים
אנונימית
לא כצוב במפרוש קעקועים כתוב לא לחרוט על העור דברים. פעם העה מקובל בשבטעם לחרוט עם זכין חדה משהו על העור ואסרו את זה
היו מחממים מתכת ומצמידים אותה לעור.
אנונימי
^^ "וכתובת קעקע לא תתנו בכם" או משהו דומה, שנייה בודק.
עריכה: צדקתי.
עריכה: צדקתי.
tmm
תודה שאתה תיקנת אותי לא ידעתי חשבתי שזה מופיע בצורה אחרת (:
תודה שאתה תיקנת אותי לא ידעתי חשבתי שזה מופיע בצורה אחרת (:
^ הכל טוב.
זה לא היה בדיוק אותו דבר עם מכונות אבל זה היה קיים.
אנונימית
קעקוע ציור מותר
אסור לכתוב על העור, פעם צרבו עם משהו מלובן
אסור לכתוב על העור, פעם צרבו עם משהו מלובן
גם היום אפשר לעשות קעקוע בלי מכונה..
פשוט מחט/משהו חד ודיו ומחדירים את זה מתחת לעור.
זה מה שעשו פעם גם.
פשוט מחט/משהו חד ודיו ומחדירים את זה מתחת לעור.
זה מה שעשו פעם גם.
אנונימית
באותו הנושא: