6 תשובות
בכלל לא, אם לא תהיי מיובשת ולא היו לך מקרים בעבר של התקפים ואזו וגאלים, אין לך מה לדאוג.
כאילו להתעלף מחוסר דם?
אם כן אז לא זה לא יקרה
אם כן אז לא זה לא יקרה
לא, לקחו לי איזה ארבע.. זה פשוט כדי לבדוק כל מיני דברים וכל מבחנה זה לבדיקה אחרת
שואל השאלה:
סבבה תודה.
איך למנוע התקף ואזווגאלי? אני פשוט סובלת מחרדות ומפחדת להתעלף
סבבה תודה.
איך למנוע התקף ואזווגאלי? אני פשוט סובלת מחרדות ומפחדת להתעלף
אנונימית
תשתי מלא מים לפני הבדיקה, ככה ימצאו לך את הוריד יותר מהר ואת יכולה גם לבקש שישימו לך משחת אמלה על האזור לפני ואז לא תרגישי את הדקירה, תנסי לא להסתכל על האחות, תתעסקי בדברים אחרים ואם יש לך אפשרות לעשות את זה בשכיבה, זה הכי טוב לפי דעתי.
שואל השאלה:
תודה(: מזל שלי שאני לבנה ממש ורואים לי את הוריד ממש בקלות
אני שתיתי עד עכשיו חצי ליטר.. אשתה עוד הרבה
אני לא מסתכלת על הדם, תמיד נותנת לאמא שלי יד.
לפני חודש לקחו לי מבחנה אחת וממש הסתחררתי בגלל זה אני מפחדת
תודה(: מזל שלי שאני לבנה ממש ורואים לי את הוריד ממש בקלות
אני שתיתי עד עכשיו חצי ליטר.. אשתה עוד הרבה
אני לא מסתכלת על הדם, תמיד נותנת לאמא שלי יד.
לפני חודש לקחו לי מבחנה אחת וממש הסתחררתי בגלל זה אני מפחדת
אנונימית
באותו הנושא: