6 תשובות
לא. זה לא אמור לקרות.
לרוב האנשים לוקחים איזה 7 מבחנות, פלוס צום והם בסדר גמור. אז את על אחת כמה וכמה תהיי בסדר
שואל השאלה:
סבבה תודה(:
אני פשוט ממש חלשה ורועדת
אנונימית
לא, לא יקרה לך שום דבר.
את יכולה לשתות משהו מתוק, אם את ממש חוששת.
FML
זה רק נראה לך הרבה אבל זה קצת