6 תשובות
לא. זה לא אמור לקרות.
לרוב האנשים לוקחים איזה 7 מבחנות, פלוס צום והם בסדר גמור. אז את על אחת כמה וכמה תהיי בסדר
לרוב האנשים לוקחים איזה 7 מבחנות, פלוס צום והם בסדר גמור. אז את על אחת כמה וכמה תהיי בסדר
שואל השאלה:
סבבה תודה(:
אני פשוט ממש חלשה ורועדת
סבבה תודה(:
אני פשוט ממש חלשה ורועדת
אנונימית
לא, לא יקרה לך שום דבר.
את יכולה לשתות משהו מתוק, אם את ממש חוששת.
את יכולה לשתות משהו מתוק, אם את ממש חוששת.
זה רק נראה לך הרבה אבל זה קצת
באותו הנושא: