6 תשובות
יש כאלה שעושים תשע אבל אם את תבהלי ממש יכולה להיות לך אחרי זה נפילת סוכר מומלץ שיהיה לך משהו מתוק בתיק שאם תרגישי לא טוב אחרי זה אז תאכלי ואחרכ תאכלי בבית ארוחת בוקר נורמאלית
שואל השאלה:
דיי זה מפחיד אותי ממש אוף
דיי זה מפחיד אותי ממש אוף
אנונימית
שואל השאלה:
הבדיקה עצמה לא מפחידה אותי זה הסחרחורת שאחרי
הבדיקה עצמה לא מפחידה אותי זה הסחרחורת שאחרי
אנונימית
לא חושבת
לא אמורה
תנוחי עשר דקות וא רק תחכי הביתה ובזמו שאת מחכה תאכלי משנו טעים
באותו הנושא: