6 תשובות
נראה לי די רגיל
נראלי לי זה לא קצת כשאני עושה לפעמים לוקחים רק שתיים
כנראה שעשו לך בדיקת דם נרחבת יותר, עשיתי גם בדיקה לפני קצת פחות מחודש ולקחו לי משהו באזור 4-6 מבחנות (לא ספרתי) וספציפית ביקשתי בדיקת דם שבודקת הרבה דברים.
אבל 5 מבחנות זה לא חריג, אין לך ממה לדאוג או משהו
שואל השאלה:
וזו כמות שיכולה לגרום לי להתעלף? כי יש לי פוביה מזה, ואני נהיית מסוחררת ממש מהר
אנונימית
בקטנה
לא נראלי לי שזו כמות שיכולה לגרום לעילפון אבל תשתי מים זה יעזור לך