7 תשובות
בגוף שלך יש בערך 10 "שקיות" דם, והוא יכול להיות ממש סבבה גם אם את מאבדת 4. אז את תהי בסדר ב6 מבחנות.
שואל השאלה:
זו כמות גדולה? יש סיכוי שאתעלף מזה? זה הפחד הכי גדול שלי (להתעלף) ואני בלחץ אטומי מהסחרחורת של אחרי
זו כמות גדולה? יש סיכוי שאתעלף מזה? זה הפחד הכי גדול שלי (להתעלף) ואני בלחץ אטומי מהסחרחורת של אחרי
אנונימית
יש סיכוי שתתעלפי בגלל שוק, שאת רואה דם. זה קורה וזה בסדר. אבל להתעלף בגלל שלוקחים לך כזו כמות של דם? לא, ממש לא.
לקחו לי 8, והכל היה בסדר בסוף. בהתחלה כנראה תרגישי בחילה פשוט, ותבקשי שוקולד או מים בשביל שתרגישי יותר טוב. אבל זה עובר תוך כמה דקות.. פשוט תרגעי, ואם זה עוזר לך תשמעי שירים. לי זה ממש עזר.
בוקר טוב,
לא יבקשו ממך לעשות בדיקת דם שמסוגלת לסכן אותך ברמה של התעלפות.
דאגי לשתות הרבה מים בתקופה הקרובה, אין לך מה לפחד.
בהצלחה ויום טוב :)
לא יבקשו ממך לעשות בדיקת דם שמסוגלת לסכן אותך ברמה של התעלפות.
דאגי לשתות הרבה מים בתקופה הקרובה, אין לך מה לפחד.
בהצלחה ויום טוב :)
זה בסדר , עשיתי 8 מבחנות לפני יומיים והייתה לי סחרחורת קלה.. חשוב לאכול ולשתות אחרי הבדיקה
גם אני עשיתי ץשץי מים ותקחי איתך משהו עם סןכר לאחרי הבדיקה
באותו הנושא: