9 תשובות
כנראה שלא
תבדקי קלוריות של דברים שאת אוכלת
תבדקי קלוריות של דברים שאת אוכלת
מאיפה אנחנו נדע כמה קלוריות את שורפת לכל גוף יש שריפה קלורית שונה
שואל השאלה:
אוף אבל הגעתי ל1000 קלוריות? פליז שלאא
אוף אבל הגעתי ל1000 קלוריות? פליז שלאא
אנונימית
למה שתגיעי לפחות מ1000 קלוריות? את מבינה שלרןב הבנות בגיל ההתבגרות יש שריפה של לפחות 1600 קלוריות וזה אומר שהן צריכות לאכול 1400 אם הן רוצות להרזות
את צריכה לחשב כמה הגוף שלך שורף בלי לעשות כלום ולאכול איזה 200-300 קלוריות פחות ממה שהוא שורף
תוסיפי אימון ובכלל פצצה
תוסיפי אימון ובכלל פצצה
talya_kaplan_nutrition תעקבי אחריה באינסטגרם היא מסבירה על זה
הכל עניין של מינון.
תמשיך לאכול כרגיל פשוט יותר בריא בלי שוקולד חטיפים ושתיה מתוקה ולשלב אם זה פעילות אירובית. וזה יהיה מצויין.
לגבי הבורקס נגיד יש 300 קלוריות באחד עדיף כבר לאכול משהו אחר עם פחות קלוריות כמו לחמניה מקמח מלא כתחליף או ירקות שאתה יכול לאכול הרבה מהם ולא לקבל כמעט קלוריות.
מה שחשוב זה התמדה.
תמשיך לאכול כרגיל פשוט יותר בריא בלי שוקולד חטיפים ושתיה מתוקה ולשלב אם זה פעילות אירובית. וזה יהיה מצויין.
לגבי הבורקס נגיד יש 300 קלוריות באחד עדיף כבר לאכול משהו אחר עם פחות קלוריות כמו לחמניה מקמח מלא כתחליף או ירקות שאתה יכול לאכול הרבה מהם ולא לקבל כמעט קלוריות.
מה שחשוב זה התמדה.
תאכלי עוד
אין סיבה להמנע משוקולד וחטיפים אם זה לא יעזור לה להתמיד
באותו הנושא: