5 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני אתאמן על הבטן רק 6 פעמים בשבוע אני אאבד תוצאות ביום שאני לא מתאמנת?
ואם אני אתאמן על הבטן רק 6 פעמים בשבוע אני אאבד תוצאות ביום שאני לא מתאמנת?
לא, זה לא 1+1. גם אם את מפספסת אימון לא קרה כלום ולפעמים עדיף לנוח כדי לשמור על המוטיבציה.
את יכולה להתאמן על בטן כל יום, אבל לפי דעתי אין לך על מה להתאמן יותר מ-10 דקות סטים של בטן, כי גם ככה הבטן שלך פועלת כל היום. אל תדאגי, גם עם 10 דקות סטים של בטן הבטן של תעבור שינוי, מניסיון.
בטן זה שריר מאוד גדול שעובד הרבה ביומיום לכן אם לא מאמנים אותו עם משקלים גבוהים אין לו צורך במנוחה ממשוכת כמו שמומלץ לשרירים אחרי כמו הרגליים החזה והגב, אבל באופן כללי כדאי שתנסי בלי מנוחות ובמידה ותרגישי צורך תוסיפי. רק את יודעת מה הגוף שלך מרגיש.
באותו הנושא: