תשובה אחת
בדרך כלל צריך מנוחה של יום בין אימון לאימון.
בזמן האימון את קורעת את הרקמות שריר ואחרי זה הגוף רואה שהאיזור "נפצע" אז הוא מחזק אותו, בשביל זה צריך לאכול ולנוח..
יום שלם של מנוחה זה בעיקר בשביל ההחלמה וגם אם תעשי כל יום אימון בסוף זה כבר יהיה ממש קשה.
באותו הנושא: